ללמוד לשחות גם בגיל מבוגר: למי זה טוב ולמה זה כדאי ?

האם קיים רגע בו אנחנו מבוגרים מידיי להגשים חלומות?

יש הרבה אנשים שעבורם ללמוד שחייה זה בגדר חלום רטוב…

אצלנו, בילדי המים, אף פעם לא מאוחר מידיי להתחיל לשחות ולהפוך לילד מים מאושר, ויש בשחייה עוד כמה בונוסים בריאותיים.

קראו, הפנימו ובואו להתנסות בחוויה חמימה ורטובה. שחייה היא אחת הפעילויות הגופניות הקיימות הטובות ביותר לשיפור הכושר הגופני והנפשי.

אם עדיין אינכם יודעים לשחות, הרי שעם קצת נחישות ועוד קצת התמדה, תוכלו לעמוד במשימה גם בגילכם המופלג… אחרי הכל, ללמוד לשחות לא שונה מללמוד כמעט כל דבר אחר בחיים, חזרה ותרגול הם לב העניין. מה שכן כדאי מאוד לתרגל במקום ובליווי נכונים כך שבסופו של דבר ההשקעה תהיה משתלמת.

הדרכה מקצועית

אצלנו תמצאו מדריכים מנוסים וקשובים אשר ידעו להתאים את התרגילים לצרכים האישיים שלכם ואשר ילוו אתכם בתהליך עד שתרגישו כמו דג במים.

יתרונות השחייה בכל גיל

שחייה משפרת את הכושר הגופני ומקלה משמעותית על כאבים בכלל ועל כאבי גב במיוחד. לעומת פעילויות ספורט אחרות היא מחזקת שרירים בכל חלקי הגוף ואין בה נזק הנגרם למשל על ידי לחץ או שחיקה של מפרקים. שחייה משפרת את היכולת האירובית ואת הקואורדינציה בין השרירים לבין העצבים. בקיצור, שחייה היא פעילות נהדרת ומתאימה לכל אחד ואחת ללא הבדל דת גזע מין או גיל.

לסחוט חזה או לשחות חתירה

אנו ממליצים על שחיית חתירה ומשתדלים ללמד סגנון זה ראשון במקביל ללימוד סגנון הגב (למרות שהוא מעט "טריקי" ולוקח יותר זמן ללמדו, סגנון זה דורש גם מעט יותר כוח פיזי בהתחלה) בעיקר משום ששחיית חתירה מושתת על תנועות טבעיות לגופנו כך שמופעל פחות עומס על עמוד השידרה הצווארי והתחתון ועל הברכיים בהשוואה לסגנון חזה.

בכמה שיעורים רצוי להשתתף בשבוע?

למי שמעוניין לחזק את גופו וליבו באמצעות שחייה אנו ממליצים להקדיש לכך פעמיים בשבוע למשך כ-45 דקות בכל פעם.

 

© כל הזכויות שמורות לילדי המים של לימור

© תמונה – ויקיפדיה